Category Archives: Συνεντεύξεις

  • -

Θάνος Τζήμερος στο City Radio : « Η Ευρώπη θα γίνει Ισλαμικό χαλιφάτο » (audio)

Category:Συνεντεύξεις Tags : 

Στο μέλλον της Ευρωπαϊκής ‘Ένωσης, στις επερχόμενες ευρωεκλογές, στο ζήτημα των γερμανικών αποζημιώσεων, αλλά και στην ευθύνες των Ελλήνων ψηφοφόρων αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, ο επικεφαλής και ιδρυτής του κόμματος » Δημιουργία ξανά», Θάνος Τζήμερος, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο city Radio, την Κυριακή 21 Απριλίου.

Ακούστε αναλυτικά


  • -

Ο Θάνος Τζήμερος στο City Radio

Category:Συνεντεύξεις Tags : 

Αυτή την Κυριακή στη μία το μεσημέρι , Ο ιδρυτής και πρόεδρος του κόμματος, »Δημιουργία ξανά» , στον αέρα του City Radio. Ακούστε την ενδιαφέρον συνέντευξη και μπορείτε να θέσετε το δικό σας ερώτημα. Θα συζητηθούν φλέγοντα θέματα της πολιτικής επικαιρότητας, μιας και βρισκόμαστε πλέον πολύ κοντά στις ευρωεκλογές.


  • -

Αριστείδης Φωκάς στο City Radio : « Δεν είναι δυνατόν να πωλούνται βραχονησίδες» (video)

Category:Συνεντεύξεις Tags : 

Για το πως οραματίζονται οι Ανεξάρτητοι Έλληνες την θέσης της Ελλάδας στην Ευρωπαική Ένωση, στα ζητήματα εσωτερικής ασφάλειας της χώρας μας, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων ο Βουλευτής των ΑΝΕΛ Αριστείδης Φωκάς σε συνέντευξη που παραχώρησε στον σταθμό μας την Κυριακή 14 Απριλίου

Ακούστε αναλυτικά


  • -

Συνέντευξη στο City Radio -Ιαβέρης : Να ξυπνήσουν τα βόδια

Category:Συνεντεύξεις Tags : 

-Καλησπέρα Κύριε Ιαβέρη. Συγχαρητήρια για τον αγώνα που δίνετε για την οδική ασφάλεια, με πάρα πολλές διαλέξεις που όπως έχουμε δει και από το youtube είναι λόγια που σου μιλάνε μέσα στην καρδιά, δεν είναι κάποιος ξύλινος λόγος .
– Μα ούτως ή άλλως δεν θα είχε νόημα γιατί ξύλινο λόγο εκφέρουν μόνο αυτοί που θέλουν κάτι να πάρουν δηλαδή οι ομιλίες αυτές που είναι ιδιοτελείς.Το ζητούμενο σε ένα τέτοιο θέμα θανάτου είναι να μην χαϊδεύεις τα αυτιά των φονιάδων που αυτοσκοτώνονται και ο ένας κλείνει το σπίτι του άλλου.Είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα που εγώ το θεωρώ θέμα εθνικό, αλλά δεν βλέπω να βελτιώνεται γιατί ο πολίτης εκλέγει κουτοπόνηρα σκεπτόμενος και η πολιτεία του ανταποδίδει αυτά που γουστάρει, όχι αυτά που χρειάζεται και γι’αυτό κανένας δεν προχωρά προς την επίλυση του προβλήματος.
Είναι τροχαία εγκλήματα και όχι ατυχήματα. Αυτό δημιουργεί και το πρόβλημα του δημογραφικού. Μιλάμε για τρομερή μείωση πληθυσμού.
Αυτό είναι γενοκτονία και δεν υπάρχει λύση. Είναι τόσο χοντροπετσιασμένος ο Έλληνας που σκοτώνεται και δεν καταλαβαίνει. Εδώ του κάνουνε μείωση προστίμων,αυτές οι π@π@ριές που ακούστηκαν δια στόματος υπουργών. Μα το πρόστιμο είναι το μόνο που φοβάται ο πολίτης γιατί για την ζωή του και την ακεραιότητα του δεν φοβάται γιατί πιστεύει ότι δεν θα του συμβεί. Το μόνο ανάχωμα είναι τα λεφτά και εσύ πας και κατεβάζεις το κόστος και τον αφήνεις ανέλεγκτο δηλαδή η κυβέρνηση πουλάει τον θάνατο τους φθηνά.
Η πρόταση λέει ότι αντί 700 ας πούμε το κόκκινο, πάει 350 ευρώ και αν πληρώσεις μετρητοίς σου κάνουν 50% έκπτωση και αυτό το 175 αν το πληρώσεις με πλαστικό χρήμα νομίζω ότι σου κάνει άλλο ένα 20%. Δηλαδή με ένα κατοσταρικάκι σκοτώνεις άνθρωπο σήμερα. Τόσο ανόητοι!
Όπως και το άλλο το γελοίο που είπανε ότι πρέπει να πληρώνει ο πλούσιος. Ποιος πλούσιος; αυτός που φοροδιαφεύγει; πώς;
-Ενοείται το νομοσχέδιο για τα εισοδηματικά κριτήρια;
– Ναι, αυτό είναι αντισυνταγματικό εντελώς διότι πάνω απ’ όλα το σύνταγμα προβλέπει ότι όλοι οι πολίτες είναι ίσοι μπροστά στον νόμο. Δεν μπορεί εγώ και εσύ να κάνουμε την ίδια παράβαση ή το ίδιο έγκλημα και ο ένας από τον άλλο να πληρώνει διαφορετικά, γιατί έχει γνωριμίες ή λεφτά ή οτιδήποτε. Αυτό είναι ανήθικο.
– Θα έπρεπε να διδάσκεται το μάθημα της οδικής ασφάλειας στα σχολεία;
– Θέλει ειδικά επιμορφωμένoυς και ευαισθητοποιημένους δασκάλους οι οποίοι θα επικοινωνούν με τα παιδιά, και οι ίδιοι στην πράξη πρέπει να είναι άψογοι όταν έρχονται στο σχολείο ,όχι να << ξεβρακώνονται>> χωρίς κράνος και χωρίς ζώνες. Να είναι υπόδειγμα. Η παιδεία όμως ξεκινάει από το σπίτι.
– Και βέβαια το μεγαλύτερο σχολείο είναι να κοιταχτούμε στον καθρέφτη γιατί όταν εγώ έχω ένα παιδάκι, το βάζω στο αμάξι και βρίζω, φέρομαι άσχημα τι πρότυπο δίνω;
– Ναι όμως όταν τα ΜΜΕ περάσουν αυτό το μήνυμα μέσα στα σπίτια και κάνουν τους γονείς να σκεφτούν πόσο επικίνδυνο είναι αυτό που κάνουν και πόσο αγενές και σε συνδυασμό και με κάποια πρόστιμα τότε ο τύπος θα οδηγεί πιο προσεκτικά, δεν θα βρίζει όπως είπες, δεν θα πετάει σακούλες απ’έξω, δεν θα μιλάει στο κινητό, δεν θα έχει πιει. Αυτό όμως είναι η παιδεία που λέμε από την αρχή που αποκτάται από καλούς γονείς που έχουν ευαισθητοποιηθεί, μετά έρχεται το σχολείο, η παρουσία της αστυνομίας στους δρόμους και μετά γίνεται η καταστολή, συλλήψεις με χειροπέδες, να τους πάρουν το δίπλωμα, να τους πάρουν την άδεια κυκλοφορίας, να τους πάρουν και το εκλογικό βιβλιάριο. Διότι ένας που κάνει κακουργήματα στον δρόμο και δεν είναι ικανός να προστατέψει ούτε την οικογένεια του, από που και ως που έχει το δικαίωμα να ψηφίσει;
– Κατά πόσο οι ελληνικοί δρόμοι είναι πραγματικά ασφαλείς; Γιατί θα πει κάποιος ότι υπάρχει η δική μου ευθύνη αλλά από εκεί και πέρα υπάρχει και η ευθύνη της πολιτείας.
– Υπάρχει λοιπόν και η ευθύνη της πολιτείας όπως στην Κρήτη στην ΒΟ.Α.Κ (Βόρειος άξονας Κρήτης) επειδή δεν υπάρχει μπαριέρα θα πάνε όλοι απέναντι δηλαδή; Δεν θα φυλαγόμαστε και θα περιμένουμε πότε θα πέσει ο άλλος πάνω μας;
Είχανε πάει κάτω πρώτα ο Μητσοτάκης και μετά πήγε και ο Τσίπρας και συζητούσαν ότι για όλα τα εγκλήματα στην Κρήτη δεν φταίει η άθλια συμπεριφορά των τοπικών εκεί που οδηγούν μεθυσμένοι και περνάνε στα απέναντι διαζώματα αλλά φταίει ο Βόρειος άξονας Κρήτης. Ο ΒΟ.Α.Κ φταίει για το 4%, για το υπόλοιπο 96% φταίει η αθλιότητα των  βοδιών της περιοχής. ο ΒΟ.Α.Κ φταίει ή τα βόδια που πρέπει να ξυπνήσουν;
Πάντως να έχετε κατά νου ότι αυτό που λένε, πως αυτά που συμβαίνουν στους δρόμους και πεθαίνουν άνθρωποι είναι αποτέλεσμα παραβάσεων του Κ.Ο.Κ,
εξ αμελείας δεν ισχύει. Αυτό που κλείνει ένα σπίτι και βάζει έναν γονιό πίσω από το φέρετρο του παιδιού του είναι αποτέλεσμα μιας κακουργηματικής πράξης εξ αλητείας. Πράξης ηθελημένης που υπάρχει ενδεχόμενη πρόθεση. Όταν το φανάρι είναι πορτοκαλί το ότι επιταχύνεις είναι από αμέλεια ή από αλητεία; Όταν πας στην Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α) στα εθνικά δίκτυα και είσαι ένα τέταρτο ρε λεχρίτη στην Λ.Ε.Α μέσα είναι από αμέλεια;.
Εκεί τελειώνουν οι αμέλειες και αρχίζουν οι αλητείες των λεχριτών που δεν καταλαβαίνουν ότι έχουν εγκλωβίσει από πίσω ένα ασθενοφόρο και θα πεθάνει κάποιος άνθρωπος γιατί αυτοί τα έχουν φρακάρει όλα.
-Εσείς με πόση ταχύτητα πηγαίνετε στις κατοικημένες περιοχές;
Κάτω από 30 χιλιόμετρα. Η διαφορά του χρόνου να διασχίσω μια απόσταση σε κατοικημένη περιοχή από να πηγαίνω με 30 χλμ ή 50 σε σχέση με το ότι κάθε φορά θα πρέπει να επιβραδύνω γιατί συναντώ συνέχεια διασταυρώσεις, είναι δευτερόλεπτα. Για μένα όποιος βιάζεται ο τελικός χρόνος που θα κερδίσει είναι τίποτα και μπορεί να κερδίσει ένα λαχνό για το ΚΑΤ.
Εγώ λέω κάθε πρωί που φεύγεις από το σπίτι, ο καθένας μας, να καταλάβει ότι δεν είναι σκουπίδι και ότι έχει ανθρώπους που τον περιμένουν πίσω. Τον αγαπάνε και τον λατρεύουν. Δεν θα έπρεπε λοιπόν, σκεπτόμενος ότι είσαι ανεκτίμητος για το σπίτι σου, ότι θα πρέπει να γυρίσεις το απόγευμα χωρίς να προκαλείς τον θάνατο σου;

Ακούστε την συνέντευξη ΕΔΩ


  • -

Αντώνης Αντωνίου στο City Radio : «Η κατάρα του διχασμού στην Ελλάδα»

Category:Συνεντεύξεις Tags : 

 

Αυτή την περίοδο πρωταγωνιστείτε μαζί με τη Νατάσα Ασίκη σε δύο παραστάσεις τις οποίες και σκηνοθετείτε. Ας ξεκινήσουμε πρώτα με τα «Αυγά Μαύρα» την οποία είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε από κοντά. Θέλετε να μας πείτε δύο λόγια για αυτή την παράσταση;
– Βεβαίως, το έργο το έχει γράψει ο Διονύσης Χαριτόπουλος και είναι βασισμένο σε αληθινή ιστορία. Αυτή είναι η έκτη χρονιά που το ανεβάζουμε. Πρωταγωνιστεί η Νατάσα Ασίκη και και εγώ και το σκηνοθετώ. Τα σκηνικά είναι του Νίκου Κασαπάκη και μας πρόσφερε έτοιμες μουσικές που είχε η Ελένη Καραΐνδρου. Είναι ένα έργο για τον εμφύλιο και για τις επιπτώσεις που είχε επάνω στη νέα γενιά, στα παιδιά που ερχόντουσαν. Αυτά που περιγράφει, όπως και να το κάνουμε είναι στο DNA μας, τα περάσαμε, τα ζήσαμε και δεν πρέπει να τα ξεχνάμε. Εκείνο που έχει σημασία είναι ότι ο Διονύσης Χαριτόπουλος βλέπει το όλο θέμα μέσα από μία δίκαιη και παιδική ματιά θα την έλεγα, και ακριβώς αυτή η θέαση είναι που κάνει και το έργο τόσο αγαπητό τον κόσμο.
-Όπως σας είχα πει και μετά την παράσταση και πέτρες να ήμασταν θα είχαμε λιώσει.
– (Γέλιο). Ευχαριστώ, ξέρετε η ιστορία της Ελλάδας είναι γεμάτη από σπουδαίες στιγμές που καθορίζουν και το παρόν και το μέλλον μας, έτσι και η πηγή αυτής της ιστορίας είναι μία εποχή πολύ σημαντική που καθόρισε τους ανθρώπους και την εξέλιξη αυτής της χώρας.
«Εμφύλιος γινότανε τέτοιο κακό να μη μας ξαναβρεί », χρησιμοποιώ λόγια από την παράσταση για να σας ρωτήσω αν πιστεύετε ότι αυτή η ιδεολογική διαίρεση, υπάρχει ακόμα και σήμερα. Καταφέραμε τελικά να ξεφύγουμε από το διχαστικό, «εμείς» και εσείς»;.
Δεν νομίζω, άλλωστε φαίνεται καθημερινά αυτό το πράγμα. Δεν έχει σημασία ποιος είναι το «εσείς » και ποιος είναι το «εμείς » αλλά είναι σίγουρο ότι υπάρχει, και αυτή είναι η κατάρα τελικά, ο διχασμός στην Ελλάδα. Αυτό πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει, αλλά δεν γίνεται με το πάτημα ενός κουμπιού. Χρειάζεται πολύ προσπάθεια, αγώνας και πολύ παιδεία, για να μπορέσεις να εξελιχθείς και να δημιουργήσεις καινούργιες σχέσεις.
Στην παράσταση παρατηρείται μία αντιπαράθεση ανάμεσα στη λογική και το συναίσθημα, πιστεύετε ότι ο σημερινός άνθρωπος μαθημένος σε ανέσεις σαφώς μεγαλύτερες από το παρελθόν, θα επαναστατούσε για τα ιδανικά του; ή θα κοίταζε για να χρησιμοποιήσουμε ακόμα μία έκφραση από την παράσταση «μόνο το σπιτάκι του;»
– Δυστυχώς η πραγματικότητα δείχνει το δεύτερο, αλλά ξέρετε για μένα δεν είναι και πολύ κατακριτέο, γιατί σε δύσκολες στιγμές αυτό που προσπαθείς να σώσεις εκτός από τον εαυτό σου, είναι και τους δικούς σου ανθρώπους, να φτιάξεις έναν κύκλο ασφαλείας γύρω σου και να προστατέψεις τα νεότερα μέλη τουλάχιστον. Αυτός ο κύκλος αυτοάμυνας κατά τη γνώμη μου είναι κάτι πάρα πολύ φυσιολογικό.
– «Καλό ή κακό θα το δείξει η ιστορία», αναρωτιέται ο πρωταγωνιστής κατά τη διάρκεια της παράστασης αναφερόμενος στις θυσίες του πατέρα του κατά τη διάρκεια του εμφυλίου που μοιραία επωμίσθηκε η οικογένειά του. Τελικά η ιστορία τον δικαίωσε;
– Κοιτάξτε, κανείς δεν κάνει έναν αγώνα υπολογίζοντας εάν συμφέρει ή αν αξίζει τον κόπο. Ο αγώνας κυρίως έχει ιδεολογικές βάσεις και ιδανικές προσδοκίες. Εάν μπορέσεις να τις φτάσεις και να τις πραγματοποιήσεις, αν προδοθείς δεν μπορείς να το ξέρεις όταν ξεκινάς έναν αγώνα, ούτε μπορείς να το έχεις στο μυαλό σου. Άλλωστε, έτσι έχει προχωρήσει και η ανθρωπότητα. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Αυτός ο συντηρητισμός και η ασφάλεια που κατά τη γνώμη μου γίνεται ενστικτωδώς σε δύσκολες εποχές και σε δύσκολες στιγμές, πρέπει να μπαίνει λίγο στην άκρη, όταν υπάρχει μία λογική και μία προοπτική προκειμένου να πετύχεις πιο σπουδαία πράγματα.
Κύριε Αντωνίου ανεβάζετε ακόμα μία παράσταση την οποία και σκηνοθετείτε, όπως προείπαμε, με τίτλο ο «θάνατος και η κόρη» θέλετε να μας μιλήσετε για αυτή την παράσταση.
Το έργο είναι ενός συγγραφέα από τη Χιλή του Άριελ Ντόρφμαν και αναφέρεται σε περίπου ίδια πράγματα αλλά άλλης ποιότητας και άλλης σχέσης. Μιλά για την εποχή μετά την δικτατορία του Πινοσέτ η οποία κράτησε 17 χρόνια και έγιναν πάρα πολύ άγρια πράγματα και εγκλήματα. Εμείς είμαστε στο μετά, όταν η ηρωίδα ανακαλύπτει στη φωνή ενός καλεσμένου στο σπίτι, τον βασανιστή της. Η προοπτική για τιμωρία των εγκληματιών των βασανιστών και όλης αυτής της ομάδας της δικτατορίας μάλλον φαίνεται να «πέφτει στα μαλακά», με έναν συμβιβασμό αρκετά επικίνδυνο και περίεργο. Εδώ μπαίνει το δίλημμα αν μπορεί να αυτοδικήσει ή όχι. Ένα δίλημμα το οποίο νομίζω είναι παγκόσμιο και είναι υπαρκτό σε όλες τις εποχές. Το κατά πόσο δηλαδή δικαιώνεται η αυτοδικία, όταν δεν υπάρχει απονομή δικαιοσύνης. Πρωταγωνιστεί η Νατάσα Ασίκη και ο Δημήτρης Κανέλλος και εγώ βέβαια που παίζω και σκηνοθετώ.
Από τους ρόλους που έχετε υποδυθεί ποιος είναι αυτός που σας έχει αγγίξει περισσότερο;
– Στο θέατρο είναι πάρα πολλοί ρόλοι.« Ο φονιάς«, «το συναξάρι«, «Αυγά Μαύρα» και ο «θάνατος και η κόρη» που παίζουμε τώρα και το οποίο είναι πολύ σπουδαίο έργο. Πάρα πολλά, τι να πρωτοθυμηθώ!.Στον κινηματογράφο φυσικά είναι η «Παραγγελιά», «Ο άνθρωπος με το γαρύφαλλο». Είναι πάρα πολλά έργα τα οποία μου αρέσουν και ήταν σπουδαίοι ρόλοι. Στην τηλεόραση υπάρχει η «Δέκατη εντολή», ο «Κόκκινος Κύκλος» που ήταν σπουδαίες δουλειές όπως και τα «Βαμμένα κόκκινα μαλλιά» και φυσικά τα τελευταία χρόνια η «Μουρμούρα» που είναι μία πολύ σπουδαία κωμωδία με ποιότητα ήθος και πολύ καλή συνεργασία με όλο το επιτελείο.
Και πολύ κοντά σε αυτά που ζούμε στην καθημερινότητά θα πρόσθετα.
– Σίγουρα, όταν σκέφτομαι τη μουρμούρα γεμίζω χαμόγελο.
– Κλείνοντας Θα θέλαμε να μας πείτε τις ημέρες και τις ώρες των παραστάσεων, προκειμένου να σας επισκεφτούμε.
-Στις γιορτές υπάρχει μία τροποποίηση στο πρόγραμμα Τρίτη και Τετάρτη τα «Αυγά Μαύρα» και Σάββατο και Κυριακή το «Ο θάνατος και η κόρη». Μετά τις γιορτές που θα επανέλθει πάλι το πρόγραμμα σε φυσιολογικά επίπεδα θα παίζουμε κάθε Τετάρτη στις 19:00 και Πέμπτη στις 21:00 τα «Aυγά Mαύρα» και το
«Ο θάνατος και η κόρη» κάθε Παρασκευή και Σάββατο στις 21:00 και Κυριακή στις 20:00.
Ακούστε την συνέντευξη εδώ


  • -

O Βασίλης Λεβέντης στον City Radio

Category:Συνεντεύξεις Tags : 

Αυτή την Κυριακή 31 Μαρτίου στις 12 το μεσημέρι, ο Πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων Βασίλης Λεβέντης καλεσμένος στην εκπομπή » Δια πάσα νόσον». Ακούστε την ενδιαφέρον συνέντευξη και μπορείτε να θέσετε το δικό σας ερώτημα. Θα συζητηθούν φλέγοντα θέματα της πολιτικής επικαιρότητας, μιας και βρισκόμαστε πλέον πολύ κοντά στις ευρωεκλογές.Κατά τη διάρκεια της εκπομπής φυσικά ,Σίγουρος και Καθηγητής αναλύουν με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο θέματα της επικαιρότητας και όχι μόνο.



Μάιος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ   Ιούν »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031